2010. február 21., vasárnap


Keresztszem... most nagyon beleszerettem... esténként jó vele foglalatoskodni, csendes elfoglaltság:-) szebbnél szebb mintákat találok...imádom.
De az a sok fonal, mindig összegubancolódik...rutinosabb hímzők oldalain láttam, hogy használnak olyan kis finom dolgot, mint fonalőr, vagy valami ilyesmi...kicsit megirigyeltem...
Ma a Lányok délután nem voltak itthon, volt egy kis csend, hát zsugorkából, saját fej után csináltam magamnak két fonalőrt.... ilyenek lettek:-) már használom is őket....

1 megjegyzés:

Timici írta...

de jó, hogy hímzel!!!
én nem lógatom a szálakat, hanem addig hímzek vele, amíg el nem fogy a fonal, aztán kezdek csak újat, nekem így könnyebb és nem gubancolódik;o)
zsugorkázásért irigyellek, én is szeretnék kipróbálni, majd talán egyszer...