2009. április 16., csütörtök


Jelentkeztem Alexandrához egy játékra.


Most pedig igéretemhez híven, én is meghirdetem itt nálam:-)

Persze ha lesz három vállalkozó szellem, aki bejegyzést hagy nálam és lesz türelme hozzám.
A szabályok:
Bárki játszhat, akinek blogja van. Az első három személy, aki megjegyzést tesz ehhez a bejegyzéshez (ahol meghagyja az e-mail elérhetőségét), az elkövetkező 365 napban saját készítésű ajándékot fog tőlem kapni, amennyiben meghirdeti a játékot a blogjában.
Alexandrának üzenem, hogy készen vagyok az első zsugorkából készült fülbevalómon és néhány gombon:-) Nagyon tetszik ez a technika! Remélem a héten fel tudom tenni a képeket:-)

2 megjegyzés:

Alexandra írta...

Nagyon várom a zsugorkás képeket!
A játékhoz sok sikert! Sajnos hozzád nem jelentkezhetek, mert már van 3 helyem.

Anikó írta...

Kedves Zsuzsu!
Ha lehet, szeretnék jelentkezni a játékodra!:-) Egy helyre már jelentkeztem korábban, úgyhogy a játék felhívása már kint van a blogomban.